သူရ ဆိုက္ေလးသို႔ လာေရာက္ ေလ့လာၾကေသာမိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္း မ်ားအားလံုး ၾကက္သေရ မဂၤလာ အေပါင္း ႏွင့္ျပည့္စံုၾကပါေစ ........... ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာ့ကအခုမွစတင္ ၍ အသစ္တည္ေထာင္ေနဆဲျဖစ္တဲ့အတြက္ ျပင္ဆင္ေနဆဲျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်ား .... ေက်းဇူးျပဳ၍ သီခံေပးၾကပါရန္ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါသည္ ခင္ဗ်ား.......

Friday, May 17, 2013

Kalkules 1.9.0.19 Portable



ကၽြန္ေတာ္တို႔ Kalkules ဟာ universal scientific freeware calculator ေ
လးတစ္မ်ိဳးပဲျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ high school ေက်ာင္းသားေတြနဲ႔  university students ေတြအတြက္ အဆင္အေျပဆံုး အျမန္ဆံုး တြက္ခ်က္ေပးႏုိင္ပါလိမ္႔မယ္။ ကၽြန္ေတာ္အေရွ႕မွာ Calculators စုစည္းမွဳေလးေတြအျပင္ အျခားအျခားေသာ Calculators ေလးေတြကိုလည္း တင္ေပးခဲ႔ဘူးပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္း ကၽြန္ေတာ္မျပန္ခင္မွာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ဆီမွာ ရွိတဲ႔ ေကာင္ေလးေတြကိုစုၿပီး တင္ေပးခဲ႔ပါမယ္။ အခုေတာ႔ ဒီေကာင္ေလးက 4.4 MB ပဲရွိပါတယ္.။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလး ကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။ 


Kalkules 1.9.0.19  Portable



သူရ နည္းပညာ အား အားေပးေနၾကတဲ့အတြက္ ေက်းဇဴးအထူးတင္ပါတယ္.. တုန္႕ျပန္မွဳအေနနဲ႕ fb like ေလးေတာ့လုပ္ေပးခဲ့ၾကပါေနာ္.. တတ္စြမ္းသမွ် ေတြ႕ ရွိသမွ်ေလးေတြကို ျပန္လည္ မွ်ေ၀ေနပါ့မယ္...။ အဆင္မေျပတာမ်ားရွိခဲ့ပါက...cbox မွာ ေျပာခဲ့ၾကပါေနာ္.. 
<<<မန္ဘာ၀င္ျပီး... Fb Like ျခင္းျဖင့္ အားေပးၾကပါေနာ္

No comments:

Post a Comment